Cute Blinking Blue Cat

Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 7 June 2012 | 4:30 pm | 0 Atasinchi

Assalamualaikum ,
    Hari ni aku sesaje nak update , boring gila duk umah sorang-sorang. Kakak aku yg sulung pegi studio , yg kedua pegi hangout ngn kawan-kawan dia. Tinggal aku kat umahh. Haiyaa nyesal tak ikut. Anyway cuti sekolah dah nak habess. Damn! cepatnye mase. Aku ase macam tak puas lagi nak enjoy nie. Haha. Enjoy lah sgt. Cuti kali ni hidup aku mcm gambar kat bawah nie je.

    Betullah ape aku gitau , sume busy. Nak pi mane? Lau tempat dekat tuh pergi lah jugakk bukan tak pergi langsung. Kalaulah aku boleh pujuk MB Ganu nie. Aku nak mintak kat dia tambah 1 minggu lagi cuti. Alahh satu minggu je pon, takkan berkire jugakk kot. Tapi boleh ke ? Aku rase 1 hari pon dah dikire baik dia kasi. Kdahh sorri MB Ganu :))
   Homework aku sampai ke hari nie langsung tak diusikk. Baguskan sayaa??? Hahaha.. #bigclapsforme . Ape nak jadi ntah aku nii.. Hols tak gi memane tapi homework tak sentuhh. Makk aku dah potpetpotpet bagi ceramah tgk life aku spanjang cuti nie. Teruk benor ke mother ?? Sabar je lah dapat anak mcm aku.. Malasnyee nak masuk sekolahh. Aku tgh fedup ngn kawan aku. Cehh kawan ke? Go diee lah kau. Aku taknakk ah cite lam nie. Nanti terasee pulakk, ckp aku tak jage hati dia pulakk. Cehh nak jage hati kau je , hati aku ? Klahh aku nk stop dulu , nak gi mandii . Baiii sume. Thanks !
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
I do Heart You
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google