Cute Blinking Blue Cat

Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 2 June 2012 | 11:48 pm | 0 Atasinchi




Assalamualaikum..
     First sbelum korang yg bace nie salah paham. Bukak mate luas-luas. Entry kali nie bukan utk someone special or whatever. Entry ni utk kawan aku yg dgn kejamnye tlah buat aku terase dgn dia.. Disebabkan dia mood aku hilang terus.. "Seriously aku paling benci dgn org yg mudah lupe diri. Bile diri dah dikenali ramai. Kawan yg tak setanding dgn dia takkan lah nak layan. Nanti jatuh standard pulakk org ckp".(Ayt ni TAK ADE kene mengena dgn dia) Kay sambung balik , kiteorg dah kawan lame dahh.. Dulu aku still boleh paham dgn perangai dia, sikap dia, Tapi sekarang ni semua nye berubah dlm sekelip mate jeh. Perangai dia berubah and aku langsung tak paham dia dah even aku dah try.. Bile aku nak nasihat or nak membebel sikit. Dia pulak yg terase. Bile dia terase mengajukk tuh takyah nak cakap lah. Mcm budak-budak. Kalau dia mengajuk tuh aku jugak yg rase bersalahnye. Aku jugak yg kne mintak maaf dkat dia. Sekarang ni aku mcm perasan dia akan cari aku bile ade problem je. Then bile dia dah puas hati kadang-kadang je dia cari aku. Aku ni bukan tak ikhlas nak tolong dia sebelum nie. Tapi siyesla weii sape tak terase kawan bile susah je. Bile senang kau tinggal je aku. Mujur ade jugakk kawan aku yg laen. Lau xdek kwn dah ? Tak ke HARU ? Dia lainn lainn lainnn dan lainn sangat. Aku benci keadaan nie. Aku benci kau berubah. kau paham takk ??!!! And yg paling aku FED UP dgn kau pasal pendirian kau yg tak pernah tetap tuh. Org bile dah cakap B tu B lah. Kau pulak lau dah pilih care B still nak buat jugak care A. Peninglah aku dengan kau nie. Btwy pesanan ni utk kau kawan.

P/S :: First kalau kau bace post aku nie, aku harap kau tak terase sbb ape yg kau buat kat aku lagi truk daripade post aku nie.. Even dulu kite penah gaduh besar sampai a few days tak cakap , tak mesej. tak tegur. Jumpe buat tak kenal.Tapi yg tu aku tak kesah sbb lepas tuh kite okay balik. Anyway kau ingat tak lagi janji kau dgn aku ? Kau cakap kite kawan smpai bile-bile and our friendship never end. Hurmm camne nak trus berkawan kalau kau sendiri yg berubah ?? Camne nak trus berkawan kalau disebabkan org len kau nak ubah tuh, ubah nie, then aku jugak terkial-kial nanti. Camne3 ???! Bile aku nak nasihat kau sikit, jawpan yg kau balas panjang gile smpai buat aku hilang mood nak nasihat kau, Then bile aku hilang mood mulelah ape yg aku cakap tuh xde hujung pangkalnye. Kau jugak yg salah paham nanti. Sumpah kawan , Aku rindu kite yang dulu.. Jgn sebab orang laen persahabatan kite retak camtuh je. Ingat janji masing-masing okay ??

Klahh sampai sini je aku membebel harii nie.. Harap kau paham eh kawan . Baiii . Adios !
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
I do Heart You
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google