Cute Blinking Blue Cat

Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 29 May 2012 | 8:17 pm | 0 Atasinchi
Assalamualaikum and Haii .
      Still ingat aku tak? Tak ingat blah ! Hahaha gurau ahh. Kayyy sekarang aku rase mcm baru buat blog pulak. Padahal tak pun. Mood nak berblog-ing dah lesap lah. Tak mcm dulu langsung. Aku takde idea sebenarnye.. Post yang lame aku delete dahh. Ohh ! Almost forget. Thankyou very-very muchh kat kawan baikk aku. Cikk Izzati <3  Pasai pa cek say thankyou kat dia?? Sebab dia yg rajenn gilo nk edit blog aku nim. Lau bukan sebab dia dah lame aku pi buang blog aku yg mcm bangkai dah nie.. Hahaha. Mohon kau terase Encik Blog . Ni first entry aku. Demi kawan baik aku (Izzati) aku hapdate jugak blog nim. Sooryy ah lau first entry dah bapakk bosan. LOL ! Aku ni potpet je bnyok. Tapi faedah nye takdee pom. Haha. Lawa kan blog aku? Tengok lah sape yg edit.. Nak kenal tak budak baikk tuh.


Dia awesome dan dia tahu itu :) Hahaha. Dear izzati , Sumpah aku cakap, aku suka gambar nie. Comel gila ahh kau <3 Aku kenal ngn izzati since aku 6 tahun , Sampai skrg alhamdulillah hubungan kiteorang still same and tak berpisah. Syukur sgt kat Allah sbb aku leh kenal ngn dia.. Hahaha. Aku sayang budak nie bnyakbnyakk .
    Kdahhh stop smpai snie ah lu.. Byeee. Thanks bace :D
FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
I do Heart You
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google