Cute Blinking Blue Cat

Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 27 September 2012 | 6:15 pm | 0 Atasinchi
Assalamualaikum ,
   Haii , korang sihat ke tak ? Lau tak sihat makan lah ubat. Jgn nak liat sgt lah. Nanti masuk hospital , aku tepuk tgn je. Haha. Bile duk hospital, every second kne hidu bau ubat. Perghh . I hate it ! Okay dah-dah .
Harini aku selsema. Alahaii benci nya. Tp tak kan lah nak marah je wei. Tuhan tengah uji tahap mana iman kita nie.. Membebel banyak mana mcm penyakit tu paham kau. Lolz :pp
  Actually aku sendiri yg cari pasal. Hehehe. Minggu ni asyik hujan je. Lepastu setiap petang tu bile hujan lebat . Aku akan memulakan operasi aku. Mencari penyakit. Aku ajak adik aku main hujan. Kalau diaorg taknak main. Aku main je sensorang. Jiran aku bukan ade kat rumah pon petang-petang.. Sebab tu terserlah ketidak matangan aku tu.. Ade satu hari tu , aku nak sangat demam .* err , org taknak penyakit, aku nak penyakit, Putus fius btol lah * Ahh lupekan je. Meh aku sambung balik ayat aku tadi. Disebabkan nak sangat demam. petang tu hujan lebat. Aku pon pergi lah main.. Lepastu datang lah idea, kononnya kalau lepas main hujan kita tak mandi balik then terus tidur mungkin senang demam kot. Alahaii kolotnya otak masa tuh. Aku pon dengan bangganye berlarii dalam hujan, menjerit,pusing-pusing. Perghhh nikmatnyaa. Hahaha. Aku pon buat lah ape yg aku pikir tuhh..
  Bile aku bangun dari tido , mcm biasa je . Demam takde tapi masetu sakit tekak dah ade. Hmm tapi esoknya dah okay balik.  Okayy maybe tak betul lah idea aku tu. Balik skola , petang tu aku main lagi hujan. Hehehe. Seronoknyaa >"< Tp kali ni takde lah tdur lepas main tu. Kali ni lepas main aku terus bilas balik ngn air mandi . Pastu malam tu , rase tak best je hidung ni... Alahaii parahhh.. Selsema pulak dahh.. Nak wat cane.. Dahh terkena , redha je lahh. Hihihi . Tpi penyakit selsema lah yg leceh skali, malam-malam nak tido susahh bebb . Asyik nak terbersin jee.. *Eh , mcm mak nenek je membebel banyak-banyak mcm nie .
  Sekarang ni pon tengah hujan lebat , tpi dah malas nak main. Hidung tgh tak bestt :( Lagipon hari ni mak ayah aku ade kat umahh. Lau korang nak tahu , operasi yg aku jalankan sebelom nie time mak ayah aku takde kat umah. Hehehe.. Takpe lah, dah dpt balasan pon . Klahh aku stop dulu. Nak makan. Baiii :*




PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
I do Heart You
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google