Cute Blinking Blue Cat

Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 10 June 2012 | 7:01 pm | 0 Atasinchi

     Assalamualaikum hamba-hambaku sekalian , hari ni beta nak update psal result exam beta. Haha.. berlagak nak jadi raja lah pulak. Okay-okay manyak soli guys . Hmm tadi pegi skola dapat a few paper . DAMN ! Rase mcm tak sanggup je nak tengok lame-lame ketas aku tuh. Tak mcm yg aku target pon. Pastu tadi mase bincang ketas math paper two. Aku rase mcm nak hantuk kepale kat meja je. Soalan yg senang aku boleh cuai . Hilang mcm pasir je markah aku tuh. 
    Huargghhh ! Bende dh lepas , result pon dah dapat. Salah aku jugakk. tak dengar bebelan mak aku tuh. Dia dah jenuh duk suruh aku study , tapi aku pekakkan telinge aku . Bile laptop dah depan mate, sume bende tak cara dah. Huahua T_T 
Exam kali ni aku banyak study last minute,, sorryy mak ayah , sy tak dapat kekalkan markah sy yg dulu. Tapi exam last yearr nanti korang tolonglah potong internet nie. Dia salah, dia yg buat sy lalai. Hahaha. Kesian kat ko internet. Takpayah nak touching ah ngn aku. GO DIE >"<
    Sumpah weii frust gila bile tgk result aku , aiyooo malas ah nak gitau lau org tnye nanti. Maybe pada pandangan korang result aku tuh okay lagi, sbb tak failed. Tapi bagi aku herhh mcm telurayam je.Tapi papepon aku bersyukur lagi sbb maseh ade yg teruk dari aku resultnya. Nak wat camne , mmg patot lah aku dpt result cemtuh , study hangat-hangat tahik ayam jehh >"<


Hahaha , bile aku tgok gamba nie aku rase mcm tuh kot reaksi aku bile dapat kertas pekse tuhh. Ohhh myy !! terukk gila., Hahaha. biar ah. bajek aku sorang je yg buat reaksi cemtuh. Korang punya reaksi teruk lagi. Tak caye suruh orang snap gmba korang mse dpt result teruk +_+
    Klahh nak chow duluu , lebih-lebih pulakk aku membebel kali niee.. Hehe . Baiii. 





PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
I do Heart You
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google