Cute Blinking Blue Cat

Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 19 October 2012 | 10:44 pm | 0 Atasinchi

Assalamualaikum,,

   Rinduuu nyaa kat blogg niee!! Pelukk lame-lame :PP . Hari nie nak story pe erkkk ?? Ehemmm pikir japp.. Kayy dahh mai dahh idea.. Ermm hari ni nak bukak cite mcm mana aku boleh kenal lepastu berkawan dgn sorang budak laki nie.. Dah jadi bestfriend dah kami nie. Mmg tak disangke. Ye lah dia tu ramai org kenal. Aku ni habukk pon tarakk =='
   Orang yg aku nak cite ni nama dia Muhammad Hafizan Hakimin bin Mahadzir .. First time jumpe dia mase aku darjah 6. Masetu aku taktau pon nama dia ape, umur pon. Aku cume tgok dia je. Sbb mak aku cakapcakap dgn mak dia. Lepastu dia ade kat tepi. Hari tu ade perlawanan bola jaring peringkat ape ntah. Aku dah lupe. So aku pergi lah dekat mak aku , nak salam mintak restu. Hehehe :D
   Lepas salam,, aku tengok lah kat budak laki kat tepi tu.. Dalam hati *handsome jugakk* Hahaha. Gurau jee.. Dalam hati aku ckp apehal budak ni duk tersengihh jee.. Mmg btol pon, mse tu dia senyumm jee.. Aku pon malas lah nak pikir pape. So lepas salam aku terus blahh.. Banyak kali jugak aku nampak dia duk tepi mak dia.. Tapi aku petang-petang sibuk ngn training.
  Tutup cite zaman skola rendah.. Bile aku naik je form 1.. Awal-awal tahun tu kawan aku tak habis-habis cakap pasal budak laki yg pengawas. Masetu aku  taktau pape jugak. Ye lah, aku mane lah cam lagii.. tak kenal pon.. Last-last diaorg sendiri tunjukkan dekat aku budak laki tu.. Dalam hati aku *Eh , mcm kenal je budak ni* tapi tak ingat mane lagii.. Bile balik tu aku cari FB dia.. Stalk punya stalk baru aku ingat yg dia ni budak laki yg aku nampak mase aku darjah 6 tu.. Aku pon ADD AS FRIEND lahh .
  Aku ingat lagi. Mula-mula dia ni menyombong jugakk.. Kan aku ade add dia , dia remove aku punya friend request tuu.. Hamprak btol.. Esoknya aku pon cite lah kt kwan aku, rupenya diaorg pon kene mcm aku jugakk. Kay masetu aku dah set dlm kepale nie.. Malas aku peduli dah..  Hahaha. Tapii ntahh mcm mane lepastu kiteorg boleh jadi kwn dlm FB tu. Aku dah lupee..
  Setelah kiteorg chat sokmoo,, banyak benda jugakk dikongsinya.. Paling banyak skali pasal someone tu lah. Aku malas nak mention dlm ni.. Kalau Fizan bace maybe dia tahu sendiri  :)
Aku ingatkan kiteorg ni payah nak rapat , ye lahh aku tgk dia mcm tak layan perempuan.. Tapi hakikatnya mmg mcm tuu.. Biar je lahh.. Maybe dah Allah nak  kasi aku kawan ngn dia.. Lame-lame kenal ngn dia,, pecah perut jugak aku.. Dia ni kadang kadang banyak seloroh jugakk.. Kalau aku tak kenal dia , mmg berbeza lah pandangan aku kat dia nie.
  Time aku form 1, dia form 3. Means dia PMR victims lah mase tu.. Umur dia same ngn kakak aku. So mase result PMR kuar. Aku pon pergi lah jugak. Kasi support dkat kakak . Bile tibe time cg kasi result tu.. Aku tgk sume org nangis. Ade yg nangis sbb happy. Entah mcm mane lah aku tahun depan. Berdebar jugakk  >"<  Alhamdulillah , kakak aku dapat 4A 4B . Kire okay lah tu ade A bnyak jugakk.. PMR blom penentu sgalenya. SPM yg penting.. Fizan pulak dia dapat 8A. Alhamdulillah diucapkan..
  Lepastu aku mesej dia ucap tahniah sume tu. Aku tanyelah dia nak pindah ke takk.. Tpi dia jwb taktau lagii.. Kayy aku harap sgt mase tu dia tknak pindahh.. Sampailah masuk tahun 2012. Aku form 2,dia form 4.. Aku tanye lagi,, dia nak pindahh ke takk. Alhamdulillah dia cakap dia taknak pindahh sbb dia dah janji.. Tutup cite pasal janji tu sume.. Bukak cite lain pulakk..
  Bile masing-masing dah naik form niee , busy tak sudahh lahh.. Jangan ingat aku ngn dia ni tak pernah gaduhh.. Gaduhh tu semestinye pernahh !! Aku kot yg cari pasal malam-malam buta gituu.. Hahaha.. Kelas betol kiteorg ni gaduhh,, Nak tergelak aku sorang-sorang bile ingat balikk... Macam budak-budak je =='
  Sometimes dia ni ulat buku jugak.. Hehe . Baik ? Of coz lah dia baik sbb aku pon baik. *ignorekan* >"< Tu je aku nk describe psal dia. Yg lain simpan je. *actually malas nak taip :DD
  Persahabatan yg bermula daripada tahun lepas sampai tahun nie.. Alhamdulillah , aku harap ukhwah ni berlanjutann sampai ke tuaa . Hikhik. Aamiin .
Okayylaa,, dah banyakk dah aku cite pasal dia.. Lepas nie aku cerita pasal kawan-kawan aku yg lain pulakk. Assalamualaikum :DD

*P/S :: Ermm ,, Fizan. I'm sorry kalau aku ade buat silap ke buat kau terase ke.. Sengaja atau tak sengaja. Maafkan akuu :)




PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
I do Heart You
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google